Man en ik hebben twee weken vakantie en dit is een klusvakantie voor man en zoon. Vorige week hebben ze dan ook volop geklust, alleen kon zoon in deze periode niet twee maar slechts één week vrij krijgen. Zoon is deze week daarom weer terug aan het werk en wij hebben nog een week vakantie. Manlief wilde dolgraag nog een paar dagen weg en we boekten daarom nog een lastminutevakantie in de Ardennen. We zitten op een vakantiepark met een zwembad, wat in deze warme periode wel heel erg prettig is.
Op de heenweg hadden we een bezoek aan de kasteelruïne van Franchimont willen brengen, maar deze mooie ruïne stond in de steigers:
We besloten daarom maar om vanaf daar een wandeling te maken. Niet te lang (5 km), want het was wel heel erg warm.
Omdat internet hier erg traag is, moet ik even bekijken of ik iedere dag een bericht schrijf. Maar over onze belevenissen in de Ardennen zal ik vroeg of laat wel vertellen.



Mooie streek. Hopelijk niet te heet daar de komende dagen. Wandelen op en af vraagt al meer inspanningen. Geniet ervan.
BeantwoordenVerwijderen